marți, 28 septembrie 2010

Un blog anonim despre dedesubturile presei din Constanţa

A apărut şi în Constanţa un blog despre viaţa presei. Modelul pare a fi siteul „Reporter virtual” al jurnalistului bucureştean Tiberiu Lovin.
Marea diferenţă este că autorul blogului „Vocea Constanţei” se ascunde în spatele unul IP. Jurnalist la o publicaţie locală, autorul blogului se teme probabil, într-un oraş destul de provincial, să se ia la trântă pe faţă cu mogulii de presă, cu politicienii şi cu oamenii de afaceri, legaţi între ei prin fire strânse.
Cu un motto destul de neinspirat: “În presă 1 plus 1 nu fac întotdeauna 2. Blogul acesta vă dă rezultatul corect”, siteul a început prin a fi un de portal de ştiri şi ulterior s-a transformat într-un blog despre dedesubturile presei locale. Atât cât poate sau vrea autorul să scoată la iveală.
Un proiect cât se poate de românesc, sub protecţia anonimatului. Dacă vrem totuşi să vedem partea plină a paharului, putem să vedem în “Vocea Constanţei” începutul unui război de gherilă. Cât despre autor (de fapt sunt doi, după bănuiala mea) cred că i-am “ghicit”. Dar nu le voi dezvălui numele. Nu de alta, dar poate vor dori să mai lucreze în presă şi pe viitor!

4 comentarii:

  1. NU ma! As fi putut sa fac la fel. Am ales sa fac altfel.

    RăspundețiȘtergere
  2. E vorba de sotii Sicli... Am ghicit si am luat premiul 1 cu coronita? Nu? :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sunt sotii sicli... De fapt povestea nici nu mai are vreo miza, caci blogul a fost inchis. Chiar de catre cei care il creasera.

    RăspundețiȘtergere