marți, 2 noiembrie 2010

Patriciu pune Adevărul de Seară pe roţi?

Magnatul Dinu Patriciu vine cu o idee revoluţionară în bussinesul românesc: magazine pe roţi şi magazine de cartier, reunite sub brandul Mic.ro. „Noi încercăm să dezvoltăm nişte băcănii, cu băieţi de prăvălie, cu fete de prăvălie şi cu ucenici care duc marfa acasă la client”.
Afaceristul spune că îşi propune să facă concurenţă marilor lanţuri internaţionale, dar înainte să ajungă să se lupte cu cei mari, îi va “omorî” pe mici întreprinzători, cu buticuri de colţul blocului.
Deşi este cunoscut ca un guru al afacerilor, discursurile sale autosuficiente despre economie sunt adeseori profund subiective (în încercarea de a manipula piaţa după propriul interes) sau chiar “greşite”.
Să nu uităm că vizionarul Patriciu a dat chix cu Adevărul de Seară, care nu a reuşit să îşi ocupe un loc pe piaţă, comparativ cu sumele investite.
Cel mai probabil, Dinu Patriciu a încercat să implementeze în România sistemul ziarelor gratuite, care funcţionează în ţări precum Marea Britanie. Doar că, în locul navetiştilor, care citesc ziare precum Metro în tren, autobuz sau metrou, Adevărul de seară ajunge la pensionari, cea mai inactivă categorie socială.
Sau poate că noile magazine au tocmai rolul de a distribui mai eficient Adevărul de Seară?! Cam mare investiţia pentru un scop atât de mic, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu